NEO SHAMANİSM Bulut Tabanlı Video İzleme ve Mesajlaşma Servisi Kullanıcı Sözleşmesi
Bu doküman (bundan sonra Sözleşme), “Şirket” olarak ifade edilecek olan Ulus/İstanbul
– Türkiye adresinde konuşlu olan Neo Shamanism ile bu Sözleşme, Neo Shamanism
Bulut Tabanlı Video İzleme Servisini kullanacak olan ve Kullanıcı olarak
adlandırılacak kişi arasında yapılmaktadır.
1. Hükümler ve tanımlar
1.1. “Servis” Neo Shamanism tarafından sağlanan, Kullanıcı tarafından
sisteme eklenen video izleme kameralarından gelen video akışlarının uzaktan
izlenebilmesini, bilgilerin alınmasını, işlenmesini ve gönderilmesini aynı
zamanda www.neoshamanism.com adresi üzerinde internette bulunan kameraların
arşiv video kayıtlarını muhafaza edilebilmesini temin eden bir servistir.
1.2. “Servis”teki bilgi alanlarında yer alan kişisel bilgiler Kullanıcı
kişisel dosyası hakkında bilgiler içerdiği gibi “Servis”in düzgün çalışması
için gerekli temel bilgileri içerir. Servis kontrol paneline erişim “Servis”
için kayıt olma esnasında verilen kişiye özgü kullanıcı adı (login) ve parola
bilgileri üzerinden yapılır.
1.3. Kullanıcıya ait kişisel dosyadaki sanal hesap bilgileri Türk Lirası
olarak gösterilir.
1.4. Bu “Sözleşme”nin tümüyle ve koşulsuz bir şekilde kabul edilmesi
“Sözleşme”nin 3. Bölümünde yer alan eylemlerin uygulanması anlamına gelecektir.
2. Sözleşmenin Konusu
2.1. Şirket Kullanıcı’ya Servis’in internet üzerinden kullanımı için
münhasır bir lisans sunmakta, Kullanıcı ise seçmiş olduğu tarife planı
üzerinden sağlanan servisler için ödeme yapmayı ve Servis’i Sözleşme’ye uygun
bir şekilde kullanmayı kabul etmektedir.
2.2. Servis’in kullanımı Sözleşmenin hükümleri (bundan sonra Hükümler)
kapsamında yürütülecektir. 2.3. Sözleşmenin kabulü ile taraflar Servis’in
kullanımına dair ilgili Türkiye yasal mevzuatına uyacaklarını kabul etmektedir.
Mevzuat uyumuna dair değişiklikler https://www.neoshamanism.com (bundan sonra
Site) adresinde yayınlanacaktır.
2.4. Aksi yönde Şirket ile yazılı olarak anlaşılmadığı müddetçe Servis’in
kullanımı Kullanıcı’nın sözleşmenin tüm hükümlerini kabul ettiği anlamına
gelmektedir.
2.5. Servis’i kullanmaya başlamak için Kullanıcı Site üzerinde yer alan özel
bir formu doldurmak suretiyle kayıt olacaktır:
2.5.1. TAM İSİM;
2.5.2. Eposta adresi;
2.5.3. Parola.
2.6. Kullanıcı kayıt işlemi esnasında Şirket’e güvenilir ve güncel bilgileri
sunmayı kabul etmektedir. Bu paragrafın ihlalinin tespiti halinde Şirket
Kullanıcı söz konusu ihlalleri düzeltinceye kadar Kullanıcının kullanımını
bloke edebilir.
1 3. Koşulların kabul edilmesi
3.1. Servis’in kullanılması Kullanıcı’nın koşulları kabul etmesine bağlıdır.
Hükümlerin kabul edildiği aşağıdaki şekilde anlaşılacaktır: 3.1.1. Kullanıcı
tarafından seçilen tarifelerden birine ödeme yapılması; 3.1.2. Site’de kişisel
hesabın oluşturulması için kayıt olurken “Sözleşmenin hükümlerini kabul
ediyorum” kutusunun işaretlenmesi;
3.1.3. Servisin aktif olarak kullanılması.
3.2. Bu sözleşmenin metni ve bağlantı linki Site’de kayıt işlemi sırasında
gösterilmektedir.
3.3. Servis’i kullanarak ve Hükümleri kabul ederek Kullanıcı, Servis’i
kullanmak için reşit yaşta olduğunu ve Sözleşmenin neticelerine dair Türkiye
ilgili mevzuatına uygun davranacağını kabul etmektedir.
4. Koşullarda Değişiklik
4.1. Yayınlanmaları itibariyle yürürlük kazanmış olan bu koşulları Şirket
her zaman değiştirebilme hakkına sahiptir. Değişiklik yapılan Hükümler’in yeni
halleri Site’de yayınlanmaları itibariyle yürürlüğe girer. Kullanıcı
Sözleşme’nin yeni sürümüne uyum sağlamayı kabul etmektedir.
4.2. Kullanıcı Hükümler’de yapılan değişiklikleri kabul etmeyecekse
Servis’in kullanımını bırakmalıdır. Servis’in kullanılmaya devam edilmesi kabul
etme anlamına gelecektir. Yeni Servis Hükümlerinin Kullanıcıya Bildirimi
4.3. Kullanıcı, Şirket tarafından Servis hakkındaki değişiklik bildirimleri
dahil tüm hatırlatmaların elektronik posta, normal posta, SMS, Servis’teki
kişisel hesap veya Site üzerinden yapılmasını kabul etmektedir.
5. Servis’in sağlanması için gerekli hükümler ve prosedürler
5.1. Servis’in sağlanması için ön gereksinimler:
5.1.1.Kullanıcının Servis’i kullanımı süresince kamera kurulum yerinde
kameranın internete erişiminin sağlanması.
5.1.2.Bir veya birden fazla kameranın Servis’e bağlı olması.
5.1.3.Seçili tarifeye göre gerçekleşecek video trafiği aktarımı için gereken
bant genişliğine sahip internet bağlantısının mevcut olması.
5.2. Servis’i kullanma prosedürleri:
5.2.1. Servis’i kullanabilmek için Kullanıcı Site üzerinden kayıt olmak
zorundadır.
5.2.2. Servis’e kayıt olurken Kullanıcı’ya ait Kişisel bir dosya ve hesap
oluşturulacaktır.
5.2.3. Kullanıcı kameralarını Servis’e bağlayacak ve tarife planını
seçecektir.
5.3. Servis’in özellikleri Kullanıcı tarafından seçilen tarife planına göre
belirlenecektir.
5.4. Kullanıcı Servis’i Servis tarafından yetkilendirilmiş amaçlar
doğrultusunda ve ilgili veri ve yazılım ihracatı mevzuatı çerçevesinde
kullanmayı kabul etmektedir. (Türkiye ve diğer ülkelerden/ülkelere veri ve
yazılım ihracaatı dahil) 2 5.5. Şirket Servis kalitesini artırmak üzere
değişiklikler yapma hakkına sahiptir. Kullanıcı, kendisine önceden
bildirilmeksizin Servis’te biçimsel ve doğal değişiklikler yapılmasını kabul
etmektedir. 5.6. Kullanıcı Şirket’in bildirimi öncesinde Servisi kullanmayı bırakabilir.
5.7. Kullanıcı, Şirket’in Sözleşme’de ve Servis’in sağlanması içi kullanılan
yazılımda değişiklikler yapma hakkını kabul etmektedir.
5.8. Kullanıcı, Kişisel dosyasına erişimi kısıtlaması halinde tüm
bilgilerinin kaybolabileceğini kabul etmektedir.
5.9. Servis reklam yayını içerebilecektir. Şirket tarafından Servis’e
yüklenen reklamların sırası, biçimi ve miktarları önceden Kullanıcı’ya bildirim
yapmaksızın değişiklil gösterebilir, Kullanıcı Servis’in kullanımı sırasında bu
tür reklam bilgilerini almayı kabul etmektedir.
6. Tarafların Hakları ve Yükümlülükleri
6.1. Şirket:
6.1.1. Bu Sözleşme kapsamındaki hüküm ve koşullara uygun şekilde
Kullanıcı’ya Servis’e erişim imkanı sunacaktır.
6.1.2. Kullanıcının teknik destek taleplerini 24 saat içinde
cevaplandıracaktır. Başvurular info@neoshamanism.com eposta adresine
gönderilecektir.
6.1.3. Tarife planları üzerindeki değişiklikler, yeni servisleri ve Servis
üzerindeki yeni ürünlerin çıkışı hakkında Kullanıcı’yı Site üzerinden
bilgilendirecektir.
6.2. Kullanıcı:
6.2.1 Servis’i Sözleşme’nin koşullarına uygun şekilde, Türkiye ilgili yasal
mevzuatına uymak suretiyle iyi niyetle kullanacaktır.
6.2.2 Kişisel hesabına bakiye yüklemek suretiyle seçtiği tarife planı
üzerinden Servis kapsamındaki hizmetleri kullanacaktır.
6.2.3 Servisin alımını veya Servis’e bağlı ilgili sunucu ve ağların
çalışmasını engelleyecek herhangi bir faaliyette bulunmayacaktır.
6.2.4 Kullanıcı adının ve parolasının, hesabının yetkili olmayan kişilerce
kullanımını öğrenirse derhal Şirket’e bildirecektir.
6.3. Şirket’in hakları:
6.3.1. Şirket tarife değişikliklerini web sitesinden yayınlamak suretiyle
Kullanıcılara tarifenin yürürlük kazanmasından 15 gün önce bilgilendirme
yapacaktır.
6.3.2. Servis için yapılan ödemeleri Kullanıcı’nın seçtiği tarife planı
üzerinden alacaktır.
6.3.3. Servis’i iyileştirmek ve geliştirmek üzere kendiğinden güncellemeleri
indirecek ve yükleyecektir. 6.3.4. Kullanıcı’nın teknik kaynakları üzerinde
yapılacak planlı, önleyici ve onarıma yönelik çalışmalar için Servisi askıya
alabilecek ve acil durumlarda zamanlanmamış çalışmaları
gerçekleştirebilecektir. 3 6.3.5. Acil durumlar dahil, kanallardaki bilgiler
kullanılamıyorsa, Kullanıcı’nın kendisinin veya üçüncü taraf kaynaklar
nedeniyle Servis’in çalışmasını olumsuz etkileyen eylem ve/veya eylemsizlik durumları
mevcutsa Servis’in çalışmasını kesebilecektir.
6.3.6. Kullanıcı’nın Servis bilgi alanlarına yazdığı görüş ve önerileri
promosyon amaçlı olarak kullanabilecektir.
6.3.7 Aşağıdaki hallerde önceden bildirimde bulunmaksızın Kullanıcı’nın
Servise erişimini askıya alabilecektir:
6.3.7.1. Kullanıcı hesabının eksiye düşmesi. 6.3.7.2. Seçili tarife planına
göre Şirket tarafından belirlenen teknik kısıtlamaların ihlal edilmesi, video
kameraların program kodlarında yetkilendirilmemiş değişiklikler yapılması.
6.3.7.3. Türkiye ilgili yasal mevzuatının ve bu Sözleşme’nin hükümlerinin
Kullanıcı tarafından ihlal edilmesi. 6.3.7.4 Şirket’in bilgi kaynaklarına ve
Servis’e Kullanıcı veya üçüncü taraf kişiler tarafından yetkilendirilmemiş
erişimler yapılması.
6.4. Kullanıcı’nın hakları: 6.4.1.Servisi bildirimde bulunmaya gerek
olmaksızın kullanma. 6.4.2. Sözleşme süresince Kişisel dosya alanından cihaz
ekleme/çıkartma. 6.4.3.Bir tarife planından başka bir tarife planına geçebilme.
6.4.4.Kendisine sağlanan servisleri amacı doğrultusunda ve Türkiye yasal
mevzuatı çerçevesinde kullanma.
6.5. Kullanıcının yapması yasak olan işlemler:
6.5.1. Şirket’in Yazılımı üzerinde türevsel çalışmalar ve değişiklikler
yapmak. 6.5.2.Programın bileşen kodlarını başka programlara aktarmak, yazılımın
tamamının veya bir kısmının kaynak kodlarına erişmeye çalışmak, programı tekrar
derlemek ve/veya aksi işlemler yapmak. 6.5.3. Şirket Servis’ine ait marka, etki
alanı ismi, logo, tescilli marka vb. her türlü ayrıcalıklı işareti kullanmak.
6.6. Şirket Servis’in tam yetkili sahibidir ancak Türkiye ilgili yasal mevzuatı
doğrultusunda hiç kimse zorunlu kayıt için yönlendirilemez.
7. Fikri Mülkiyet
7.1. Servise yönelik ayrıcalıklı haklar tümüyle Şirket’e aittir.
7.2. Sitedeki tüm objeler, tasarım bileşenleri, metinler, grafik görseller,
tasarımlar, videolar, bilgisayar programları, veritabanları, müzik, sesler ve
diğer tüm objeler tümüyle sadece Neo Shamanism’ne aittir.
7.3. Sitede Servise yönelik mevcut olan hiçbir fikri mülkiyet objesi
Şirket’in önceden verilmiş bir yazılı izni olmaksızın Kullanıcı tarafından
kullanılamaz. Kullanım terimi kar amacı olsun veya olmasın, kullanım tespiti
aleyhinde bir işlem başlatılmış olsa dahi tüm kullanımları kapsar.
8. Ödeme hüküm ve koşulları
8.1. Servis’in kullanımına yönelik ödemeler Türk Lirası bazında yapılır.
Kullanıcının Servis’i kullanmak üzere seçtiği tarife planı üzerinden geçerli
olacak abonelik ücreti ön ödemeli bir şekilde alınır.
8.2. Tarife planları Şirket tarafından belirlenir ve Site’de yayınlanır. 4
8.3. Bu Sözleşmenin geçerlilik kazanması Sözleşmenin sonuçlandırılması ile
başlar. Kullanıcı Aylık Abonelik Ücreti faturalandırma sürecine göre günlere
bölünür ve günlük olarak yazılır. Kullanıcının bakiyesine yönelik fonların
bakiye durumu her bir günün başlangıcında (sunucuda 00:00 saati itibariyle)
günlük olarak hesaplanır.
8.4. Şirket Servisin kullanım hacmi ve ödemelerin miktarına, kendi
belirleyeceği ilkelerin parametrelerine ve pazarlama stratejilerine göre mevcut
tarife planlarında iskontoya gitme hakkına sahiptir. Buna yönelik bilgiler
Site’den, internet kaynaklarından veya başka yöntemlerle duyurulabilecektir.
8.5. Kullanıcı Site’de kendi Kişisel Dosya alanından her zaman seçmiş olduğu
mevcut tarife planı üzerinde değişiklik yapabilir. Kullanıcı mevcut tarife
planından başka bir tarife planına geçtiği zaman bu geçiş sunucunun seçimin
yapıldığı günden diğer güne geçiş yaptığı 00:00 itibariyle başlar.
8.6. Kullanıcı hesabı sıfıra veya eksi bakiye durumuna geçtiğinde Şirket
aşağıdaki koşullara uygun şekilde Kullanıcı’nın Servis’e erişimini
kısıtlayabilir: 8.6.1. Bakiyenin sıfır veya eksi durumda olması halinde
Kullanıcının Servis’teki şu özelliklere erişimi kısıtlanabilir: başka tarife
planına geçebilme imkanı, kameralardan gelen canlı videonun izlenebilmesi,
video içeriğinin kaydedilmesi. Tarife planına göre depolanmış video içerikleri
tutulmaya devam edilir. Kullanıcının bakiyesini güncellemesi beklenir.
Kullanıcı kendi kişisel dosyasına erişmeye devam edebilecek, ücretsiz tarife
planından da faydalanabilecektir. 8.7. Bir hesaptaki bakiye sıfır veya eksi
duruma geldikten sonra 150 (yüz elli) günden fazla aynı durumda kalırsa Şirket
kullanıcı hesabını ve bilgileri sunuculardan silme hakkına sahiptir. 8.8.
Servis Şirket tarafından tümüyle sağlanmasına rağmen Kullanıcı kendisinden
kaynaklanan iletişim kanalı vb. imkansızlıklar nedeniyle Servise erişemiyorsa
bu Şirket’in sorumluluğunda olmayacaktır. Bu durumda Servis’in temin edildiği
ve ödemelerin tümüyle yapılması gerektiği kabul edilecektir. 8.9. Tüm
hesaplamalar banka transfer masrafları ve komisyonları dikkate alınmaksızın
Türk Lirası üzerinden yapılır. Hesaplamalar Kullanıcı’nın kendi kişisel
dosyasından “Bakiyem” sayfası altından takip edilebilir. Ödemelerin alınması
Şirket veya yetkilendirdiği kişi aracılığıyla takip edilir. 8.10. Kullanıcı
hesabının mevcut durumuna dair bilgilere “Bakiyem” sayfası altında bulunan
hesap bilgilerinden ulaşabilir. 8.11. Kullanıcı tarafından kullanılmayan
fonların iadesi ancak Şirket’in kullanılmayan tutarın iadesi için gereken
masrafları alması halinde ödemenin yapıldığı yöntem üzerinden yapılabilir.
9. Elektronik imza kullanılması 9.1. Kullanıcı adı ve parolası ile giriş
yapılan Kullanıcı kişisel dosya alanından veya Kullanıcı’ya ait Site’deki
eposta adresinden yapılan elektronik imza anahtarına sahip işlem ve
dokümanların doğrudan Kullanıcı tarafından gerçekleştirildiği kabul edilir. 5
9.2. Elektronik imza ile imzalanmış dokümanlar el ile imzalanmış dokümanlar
gibi geçerliliğe sahip kabul edilir. 9.3. Kullanıcı elektronik imzasına dair
gerekli güvenlik tedbirlerinin kendisi tarafından alınacağını (kullanıcı adı ve
parola bilgilerini paylaşmayacağını, eposta adresini üçüncü tarafların
erişimine açmayacağını) ve elektronik imzasının saklanması ve erişim
kısıtlarının belirlenmesi gibi yöntemleri tamamen kendisi tarafından takip
edileceğini kabul eder. 9.4. Servis kullanıcı adı ve parolasının yetkisiz
kişilerce ele geçirilmesi, kaybedilmesi veya bunlara erişim sağlanması halinde
Kullanıcı kendi eposta hesabını kullanarak mevcut durumu derhal Şirket’e
bildirmek zorundadır.
10. Tarafların Hukuki Sorumlulukları 10.1. Taraflar bu Sözleşme kapsamında
konulmuş yükümlülüklerin tam veya kısmi olarak yerine getirilememesi halinde bu
Sözleşme’nin hükümleri ve Türkiye ilgili yasal mevzuatı açısından hukuken
sorumludur. 10.2. Bu sorumluluk kapsamında Kullanıcı: 10.2.1. Kayıt
bilgilerinin doğru ve güvenilir olmasını, Servis’in ve Kişisel Dosya’sının
kullanımı ile ilişkili parolalarının güvenli şekilde muhafaza edilmesini temin
edecektir. 10.2.2. Servis kullanılırken ekran üzerinden gerçekleştirilen,
aktarılan, görülebilen tüm işlemlerin ve bu işlemlere dair sonuçların kendi
sorumluluğunda olduğunu kabul etmektedir. 10.2.3. Kullanım hakkı verilmediği
takdirde marka ismi, ticari marka veya logolarını kullanmayacaktır. 10.2.4.
Ödemelerdeki olası hata düzeltimleri Kullanıcı’ya aittir. Şirket hesabına
yapılacak fon aktarımlarında üçüncü tarafın yapacağı kesintiler Kullanıcı
tarafından karşılanır, Şirket’in sorumluluğuhnda değildir. Şirket, Kullanıcı
fonlarının üçüncü taraflarca aktarımı sırasında kullanılan servislerden
(masrafları ve kullanma şartları dahil) ve Kullanıcı’nın üçüncü taraf
aracılığıyla yaptığı para transferlerine yönelik servislerden sorumlu değildir.
10.2.5. Kullanıcı Servis yardımı ile kaydettiği ve işlem yaptığı tüm video materyallerinden
ve bunların yasal olmasından sorumludur. Bunun ihlal edilmesi veya ihlale dair
üçüncü taraflardan Şirket aleyhine talepler gerçekleşmesi halinde halinde
Kullanıcı tüm bu isnatları kendi adı ve hesabına üstlenmeyi ve bu ihlallerle
bağlantılı olarak oluşmuş Şirket’in uğradığı her türlü zararı tazmin etmeyi
kabul ve taahhüt eder. 10.3. Bu sorumluluk kapsamında Şirket: 10.3.1. Kullanıcı
ekipmanı tarafından internet üzerinde Servis’e erişim sonlandırılmışsa Servis’e
erişimi sonlandıracaktır. 10.3.2. Kullanıcı tarafından satın alınan ekipmanın
(ağ ekipmanı, kamera vb.) kalitesini garanti edecektir. 10.3.3. Kişisel dosya
üzerindeki verilerin ve parolanın güvenliği ve gizliliğinin sağlanamaması
nedeniyle Kullanıcı’nın uğrayacağı iş itibarının zedelenmesi, (doğrudan veya
dolaylı) kayıplardan önlenmesinden sorumludur. 10.3.4. Üçüncü taraflarca
gerçekleştirilen bilgi güvenliği ihlali, Servis’e yönelik DDOS saldırılaraı
dahil Servis’in normal çalışmasının kesilmesi, bilgisayar virüsü veya üçüncü
tarafların yasadışı eylemlerinden kaynaklanan yazılım kod kesitlerindeki
beklenmedik diğer aksaklıkların önlenmesinden sorumludur. 10.4. Servis hakkında
bu Sözleşme ve Servis kullanım kuralları kapsamında tanımlanmış olanlar dışında
hiçbir koşul, garanti veya diğer hüküm dikkate alınmayacaktır. Servis’in
Kullanıcı’nın tüm gereksinimlerini karşılayacağına, hiç bir kesinti
olmayacağına, Kullanıcı 6 için her zaman erişilebilir durumda olacağına, hiç
bir hata ve arızadan etkilenmeyeceğine dair her türlü risk dahil bir garanti
verilmemektedir. Yazılımın çalışmasına yönelik ortaya çıkacak her türlü
aksaklık tespit edildikten sonra giderilecektir.
11. Mücbir durum ortamları 11.1. Tarafların hiçbiri –kaçınılmaz ve önlenemez
şekilde ortaya çıkan -mücbir durum ortamlarında Sözleşme kapsamındaki
yükümlülüklerin yerine getirilmemesi veya düzgün yerine getirilememesi
nedeniyle diğer tarafı sorumlu tutmayacaktır. Bu ortamlar aktif savaşlar, sivil
kargaşalar, salgınlar, ablukalar, amborgolar, yangınlar, depremler, seller ve
diğer ani felaketler, kamu otoritelerinin yasal düzenlemeleri olarak
örneklendirilebilir. Uygulamaların hayata geçirilmesi imkansız hale gelmişse
veya Sözleşme kapsamındaki yükümlülüklerin karşılanmasına yönelik beklenmedik
ve önlenmesi mümkün olmayan mücbir durum bağlamında ekonomik engeller mevcutsa
Sözleşme uygulanmayacaktır. 11.2. Mücbir durum ortamlarının teyit edilmesi için
yetkili makamların söz konusu mücbir hal ortamlarının mevcudiyeti ve süresi
hakkındaki resmi belgeleri yeterli görülecektir. Mücbir durum varlığına dair
Türkiye İstanbul Ticaret Odası resmi kayıtları kabul edilebilecektir. 11.3.
Mücbir durum nedeniyle bir yükümlülüğü yerine getiremeyen taraf üç günden geç
olmamak kaydıyla diğer tarafı söz konusu durumun ortaya çıkışı nedeniyle yazılı
olarak bilgilendirecek ve bu durumun Sözleşme kapsamındaki yükümlülüğünü yerine
getirme hususunda ne ölçüde etkili olduğunu bildirecektir.
12. Gizlilik 12.1. Şirket Kullanıcı tarafından Servis’in kullanılmasına dair
bilgilerin, video yayın ve kayıtlarına dair oturumların tüm içeriklerinin gizli
bilgi kapsamında olduğunu kabul etmektedir. Servis kullanıcıların videolarını
takip edemez, kullanıcıların videoları ve kullanıcılar üçüncü taraflara
aktarılamaz. 12.2. Taraflar bu Sözleşmenin uygulanması için bilgi gizliliğini
muhafaza etmek zorundadır.
13. Uyuşmazlıkların Çözümü Usulü 13.1. Bu Sözleşme kapsamında karşılaşılacak
uyuşmazlık ve anlaşmazlıkların çözümü öncelikle taraflar arası görüşmeler ile
gerçekleşecektir. İddia bildirimi prosedürü zorunludur. İddia bildirimini alan
taraf bildirimi aldıktan sonra en geç 15 (onbeş) iş günü içinde diğer tarafa
cevap verecektir. 13.2. Bir anlaşmazlık halinde Kullanıcı Şirket’e info@neoshamanism.com
üzerinden kişisel hesabının numarasını dahil edecek şekilde iddia bildiriminde
bulunacaktır. İddia bildirimleri konu detaylarını içerek şekilde bir doküman
halinde gönderilecektir. 13.3. Uyuşmazlıkların ve anlaşmazlıkların çözümü için
yapılan görüşmeler, bu görüşmelerin olumsuz neticelenmesi ve ilgili uyuşmazlık
ve anlaşmazlıkların çözülememesi halinde çözüm için Türkiye İstanbul (tahkim)
mahkemeleri yetkili olacaktır.
14. Sözleşmenin süresi ve bitirilmesine dair usul 14.1. Bu Sözleşme
Kullanıcı’nın kabul etmesi ile yürürlüğe girer ve Taraflar yükümlülüklerini
tümüyle yerine getirdikleri müddetçe devam eder. 14.2. Bu Sözleşme Tarafların
anlaşması üzerine veya Türkiye yasalarının öngördüğü sıralamaya uygun şekilde
sonlandırılabilir. 14.3. Şirket Kullanıcı Sözleşme’yi ihlal ederse tek taraflı
olarak Sözleşmeyi feshedebilir. 14.4. Kullanıcı öngördüğü sonlandırma
tarihinden 5 (beş) gün önce bildirmek kaydıyla her zaman tek taraflı olarak
Sözleşmeyi feshetmek hakkına sahiptir. Ancak, Sözleşme sadece 7 Sözleşme
uyarınca ödenmesi gereken tüm miktarların Şirket’e ödenmesinden sonra sona
erecektir. 15. Son Hükümler 15.1. Bu Sözleşme kapsamında düzenlenmemiş her şey
Türkiye ilgili mevzuatı kapsamında değerlendirilecektir. 15.2. Kullanıcı
Şirket’in yazılı izni olmaksızın Sözleşme kapsamındaki haklarını ve
yükümlülüklerini üçüncü taraflara devredemez. 15.3. Şirket taraf olduğu
yükümlülüklerin el değişimi hakkında önceden Kullanıcı’ya bildirimde bulunmak
kaydıyla haklarını ve yükümlülüklerini üçüncü taraflara devredebilir. 15.4. Bu
Sözleşmenin sonuçları açısından Şirket’in konuşlu olduğu yer esas alınacaktır.
16. Şirket adresi bilgileri:Ulus/İstanbul